Nöralterapi

Tedavi yöntemimizin  temel basamagını Nöralterapi  oluşturuyor.Nöralterapi ile vucudumuzda  sinirsel iletimin sağlanması ile dengelenme (regülasyon),bag dokumuza  yuklenmiş olan  ve hastalıkların oluşumunda  temel oluşturan zararlı maddelerin boşaltılması sağlanıyor.

Vücudumuzda bulunan 500.000 km lik  sinir ağı  iletimindeki bozukluğun  bılımsel olarak hastalıkların temelini oluşturduğu bilinmektedir.Bu nedenle  geçirilmiş ameliyatlar ve  uygulanan aşıların  izleri bu iletimin  sağlanmasını  engellemektedir.Bu iletimde  oluşan bozukluk  ilk olarak  dolaşımın bozulmasına ve bunun sonucunda hipoksiye yani oksijenlenme azalmasına sebep olarak  hücrelerin beslenmesinin bozulmasına ve bu durumun devam etmesi ile beraber  hucrede kalıcı hasarlar ve  ölümüne kadar gitmektedir.

Yine sinirsel iletimde oluşan  aksaklıklar ile vücudumuzun zararlı maddelerden  korunmasını sağlayan tıpkı  temiz ve kirli kanımız gibi  dolaşım sistemi olan  Lenfatik Sistemde de  bozulma oluşur.

Bu bozulma ile vucudumuz için zararlı olan maddelerin temiz ve kirli kan arasında  dolaşma geçmesini engelleyen  bu sistem düzgün çalışmadığı için  yıkım ürünleri dediğimiz zararlı maddelerin  dolaşım sistemimizde kalıp  vücut için zararlı maddelerin  hücrelerimize  ve dolayısı ile organlarımıza yerleşmesine  ve bağ dokumuzda birikimine neden olur.

İşte Nöralterapi ile  bu bozulmuş olan iletimin  yeniden sağlanmasına yardımcı oluyoruz.

Bu tedavi sistemi 1920 li yıllardan beri bilinen ve uygulanan  bilimsel bir yöntem olup Başta Almanya olmak üzere Avrupa Birliği üyesi bir  çok ülkede  uygulanmakta ve devlet tarafından da sübvanse edilerek  masrafları ödenmektedir.

Türkiye de     ilk olarak   Nöralterapi ve diğer Tamamlayıcı Tıp  dallarında  otör olarak kabul edilen Prof. Dr. Hüseyin NAZLIKUL  tarafından uygulanmaya başlanmış olup  Nöralterapi  uygulayan hekimlere eğitimlerde  kendisi ve  eğitmenleri tarafından verilmektedir.

Nöralterapi ile tedavi edilebilen  hastalıklar:

• Ağrı tedavisi
  • Migren
  • Anti aging
  • Boyun, sırt ve bel ağrıları
  • Baş dönmesi
  • Unutkanlık
  • Nevralji, yüz felci ve diğer felçlerde
  • Sinüzit
  • Organik fonksiyon bozukluklarında
  • Çeşitli sinir sıkışmalarına bağlı ortaya çıkan ağrılar ve kas güçsüzlüklerinde
  • Eklem ve ekstremite şişlikleri tedavisi